vineri, 1 mai 2009

Un vis pierdut..... (de pe net)


A inceput frumos…cu o noua speranta si putere de a trece peste tot cu ideea ca ne iubim… Dar pana la urma ne-am dat seama ca nu ne potrivim…sau am stiut asta de la inceput si nu am vrut sa acceptam si am crezut in imposibilul de a face ceva ce nu are drum comun sa mearga pe aceeasi ruta???
Acum e prea tardiv sa ne mai intrebam.. Acum dor prea multe ca sa ne mai punem intrebari…
La inceput eram doi copii.. dar timpul ne-a schimbat si nu in bine… pacat de toate clipele ce le avem.. momente nepretuite ce nu le vom sterge .. si din care in noptile reci ne vom cauta unul pe celalalt…si ne va durea perna goala de langa noi …..si nu ne va mai incalzi sufletul …
Totul curge pe langa mine acum fara sa iau parte la viata…totul e sters si parca desprins din alta realitate in care cred ca am ajuns din greseala…
As vrea sa ma intorc inapoi in realitatea mea si sa te gasesc cu acelasi zambet innocent si cu aceleasi brate in care ma pierdeam si ma simteam protejata de orice rau al lumii..dar pe cine mint acuma??? Asta e realitatea in care traiesc si nimeni si se pare ca nimic nu poate sa mai aduca nimic acum inapoi…
Sa regret timpul pierdut??? Niciodata!!!!!!
Sa regret ca te iubesc inca si ca ma doare fiecare pas facut fara tine???
NU AS PUTEA…nu as putea pentru ca as regreta o parte din viata mea.. Si nu am cum sa-mi regret viata…
De ce nu lupti??? E singura intrebare care ma macina si imi frange simturile si incerc sa ma intreb…mai mintit de la inceput??? Sau esti la rascruce de drumuri si nu stii ce sa faci??
M-ai facut sa cred in tine ca in miracole…M-ai facut sa cred in puterea de a salva tot si a merge mai departe…m-ai facut sa cred in iluzii ce nu aveai niciodata de gand sa le faci…M-ai facut sa cred in vorbe goale..
Si nu ma doare faptu ca nu faci nimic…poate ma asteptam.. Ma doare increderea ruinata ce am avut-o in tine…asta ma doare….si nu stii cat de greu e sa respiri printre lacrimi…
Lumea rade in jurul tau si tu afisezi un zambet atat de prefacut incat si un copil ti-ar zice..”Du-te acasa ca nu ai ce face aici”
Adu-ti aminte de noi….. plutea dragostea in jurul nostru…sau asa o vedeam eu ca eram invaluita in iubirea pt tine…..ce pacat ca am vazut atat de fals…a fost un vis care mi`a aparut in fata ochilor…dar mai bine nu`mi aparea…se zice ca visele povestite nu ajung sa se indeplineasca niciodata…Asa si este..
Visul meu s`a naruit…si sperantele pentru noi…si iluziile impreuna….Si viata ….Si eu pe langa toate…
Te iubesc si nimeni si nimic nu va schimba asta….
Cuvinte si vorbe ce se vor pierde….amintiri ce iti vor ramane de la mine……iti vor aminti de cat de mult am crezut in tine…de cat de mult am crezut ca vei face ceva…de taria cu care am sperat ca vei lupta si ma vei determina sa raman langa tine….
Poate ele te vor trezi din lumea ta…si te vor aduce inapoi langa mine …inainte sa fie prea tarziu….Dar ramane de vazut daca vrei…
La bine si la rau voi fi langa tine….Voi fi persoana pe care o vei putea suna oricand si care mereu iti va zambi cand vei avea nevoie si iti va oferi o imbratisare….dar nu`mi cere ce nu pot…nu`mi cere sa lupt singura….
Va spun la toti indragostitii…luptati…dar nu spuneti doar vorbe in vant…Fapte…nu lasati sa fie prea tarziu sa va dati seama de ceva… comunicati… iubiti…sa nu ajungeti sa regretati………
Inca te iubesc…..de ce????
Pentru ca inca cred in tine…..si poate mereu voi astepta un zambet…o floare…sau pe tine…

Un comentariu: