vineri, 15 mai 2009

(Taxi)

Si daca dupa tot ce ti-am spus nu ai inteles nimic......
De fapt trebuia sa simti nu sa intelegi
Daca dupa tot ce am facut nu insemn nimic pentru tine de ce nu vrei sa ma dezlegi?
Sa plang incerc
Sa incerci nu stii
Sa stiu nu vreau
Sa vrei nu poti
Si daca atata timp a trecut aproape fara rost
De fapt totul are rost fara sa stim
Daca atatia ochi s-au inchis incet incet peste mine de ce ne-ajuti sa ne mintim
Sa uit nu-nvat
Sa inveti n-asculti
S-ascult nu pot
Sa poti nu vrei
Daca stau sa ma gandesc bine ar mai fi totusi cateva cu care sa incerc sa spun ce se intampla acum cu mine
Am auzit ca daca te uiti la ceas la fix inseamna te iubeste si-atunci ma uit la ceas intruna gandindu-ma ca asa o sa te aduc in viata mea
Poate mi-au secat cuvintele toate
Mi-au secat toate cuvintele si nu mai stiu nimic decat ca mi-e dor si doare

Un comentariu:

  1. mda, asta voiam s-o postez eu aseara, ma bucur ca cineva a prins ideea din zbor, ba inca si mai repede.

    RăspundețiȘtergere