vineri, 29 mai 2009

Prietenie fumata (Ada)

e tot ce ne ramane "un suflet ravasit" cand prietenul cel bun ne joaca farse
tresarim la vorbe grele cand totul s-a sfarsit
sindrom avem doar lacrimi si degetele arse
ne-am ars cand am crezut in joc de minciuni
ne-am ingropat vise, sperante intr-o falsa prietenie
am sadit sensul vietii in prietenul cel bun, nu le-a uitat acum e stins, aruncat,
nu nu mai poti sa crezi, am observat ca tot ce-a fost bun poti sa pierzi
as vrea sa pot sa spun acum ca am un prieten care-i bun,
sunt legata-n lanturi si nu pot zambi nicicum
s-a ales scrum, praf, lacrimi, strigate-n nestire
am ramas doar eu, tu nu razi,
sunt doar eu cu mine
singura privire

fum prea scump se stinge tot acum
o prietenie moare nu mai poate respira
i-ai luat tot oxigenul prin tradarea ta
n-are rost sa plangi, un regret n-ar mai conta
stropi plini plang cu lacrimi de sange
ploaie de lacrimi in vant mananca tot din mine
cazi pe pamant impinsa de-o falsa prietenie

cand din umbra zilei zici, sperand ca nu-i adevarat
acum falsa prietenie, amintiri si sperante de-odinioara se zbat din nou in agonie
crezand ca tot ce s-a-ntamplat, ce minciuni ai constatat
prietenul cel mai apropiat, plin de invidie te-a tradat si-ar vrea sa fie iertat da n-ai putut
acel moment neinsemnat pasind prin trecut pe aleea din inchisoarea vietii a evadat
imaginea mea destrama sete cu amar ce dau lacrimile
acuzat ca sunt imbratisat de mult cu aceleasi iluzii
am trecut prin multe de mi de ori
bocete impreganate in fiori
sa nu apari, nu te voi ajuta sa zbori

e tot ce vreau sa spun acum cazuta-n fum
innecata in alcool, murdarit de scum, de la tigara prieteniei care s-a fumat,
de la zile negre ce s-au aratat
am uitat sa rad, am uitat sa traiesc, am uitat sa uit, sa nu mai privesc in trecut caci doare
trecutul e mult sange, am pierdut si doare
flacara se stinge, n-ai stiut s-o tii aprinsa si ai dat vina pe mine,
mai bine taci si asculta tot ce am de zis
inchide ochii, deschide-ti mintea sa simti ce am de zis
mai bine plec, sau nu, mai bine pleaca din mine
esti doar o pata imbacsita in cuvantul "prietenie"
am ramas doar eu, tu nu,
sunt doar eu cu mine
singura privire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu