sâmbătă, 6 august 2011

Cu inima in rucsac (compozitie proprie)

Inima.....
doar un organ intern care are functia de a pompa sangele in vene ca noi sa supravietuim, bate si are un ritm constant.
dar cand mergem pe strada si cineva ne zambeste bataile inimii se intetesc, sangele curge mai repede, si asta me face mai veseli.
si atunci cand cineva ne raneste ne doare inima, suntem tristi
deci nu e doar un organ, e ceva mai mult, are mai multe functii
de atatea suparari am hotarat ca nu mai vreau ca imima mea sa mai sufere si am luat-odin locul ei, de acolo de unde poate sa fie ranita si am ascuns-o, am ascuns-o acolo unde nu poate sa ajunga nimeni la ea, am ridicat un zid in jurul ascunzatorii, am pus in jurul zidului o perdea de copaci si in jurul copacilor am facut un canion adanc si am plecat
cand am ajuns acasa....surpiza.......inima mea ma astepta voioasa in prag
si batea bucuroasa ca ma vede
am stiut atunci ca oriunde o voi duce si oriunde o voi ascunde ea va veni mereu inapoi
atunci am hotarat sa o pun in rucsac, un rucsac pe care il iau mereu cu mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu