sâmbătă, 11 iulie 2009

Viata asta......dragostea asta........ (compozitie proprie)

de ce e asa nedreapta viata asta?
cum e posibil ca eu sa il doresc atat de mult si el nici macar nu se gandeste la mine? cum este posibil?????????
totul imi aminteste de el.
oriunde ma intorc ceva ma trimite cu gandul lar trebui sa il uit, dar cum sa fac asta?
cum sa imi scot o parte din suflet si sa o arunc la gunoi?
de ce a fost sa fie asa?
de ce a trebuit sa ma indragostesc atat de tare de el doar ca sa il pierd pe urma?
de ce el a putut trece atat de usor peste mine?
de ce pt el nu a insemnat nimic?
de ce nu pot sa fiu tare si sa trec peste asta?
as vrea sa pot sa imi astern toate gandurile si sentimentele...dar nu pot.....
sufletul meu e sfaramat in mii si mii de bucatele.......
totul in jurul meu doare......
incerc sa il uit, sa nu ma gandesc la el, sa imi gasesc alta ocupatie....dar nimic nu ajuta
de cate ori imi aduc aminte de el inima mi se topeste.....si il doresc atat de mult incat ma doare
de ce nu pot sa realizez ca ma zbat fara nici un rost?
toata lumea imi spune ca nu ma merita....dar eu cum sa fac sa realizez asta?
astept ca cinava sa faca ceva sa ma trezesc la realitate, dar stiu ca totul depinde de mine...ca in mine sta puterea de a face asta...dar m-au parasit toate puterile
nu mai am nici o vointa decat sa fiu cu el
cum am putut sa las sa se intample asta?
de ce nu am fost destul de prevazatoare sa nu ma indragostesc?
de ce nu am prevazut asta?
si cel mai tare doare atunci cand realizez ca el o doreste pe ea....ca pe ea a dorit-o mereu
si atunci eu ce am fost pt el? un trofeu???? o ambitie?????
cum sa explic toate acele cuvinte care mi le spunea?
totul e prea mult.....
doare prea tare......
simt ca ma pierd pe mine insumi si nu imi doresc altceva decat sa nu mai fiu....sa nu mai sufar....sa nu mai stiu de nimic....sa nu mai simt nimic.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu